Amb el mes de setembre finalitza la temporada de collita del Préssec d’Ordal així com Mercat del Préssec d’Ordal, que s’ha celebrat durant els mesos de juny, juliol i agost a Sant Pau d’Ordal (Subirats) amb gran èxit de visites i difusió.
En una enquesta realitzada pel Patronat de Turisme de Subirats als visitants del mercat, es dedueix que el perfil majoritari és familiar. A part de l’assistència dels compradors més fidels, es va detectar una gran quantitat de visitants que van descobrir els recursos turístics de Subirats i el Penedès per primer cop amb motiu del Mercat del Préssec d’Ordal.
Aquestes dades han resultat beneficioses pels pagesos productors, els quals venen directament el seu producte al mercat, i els establiments turístics vinculats com caves i restaurants.
El motiu d’aquesta difusió és la campanya de promoció realitzada pel Patronat de Turisme de Subirats als mitjans de comunicació i a les xarxes socials d’Internet, però sobretot el boca-orella generat per l’oferiment del maridatge de Cava i Préssec d’Ordal a tots els compradors i al Festival de Música a les Vinyes.
Durant uns caps de setmana més, es podrà trobar a la Plaça Subiratsde Sant Pau d’Ordal (Subirats) algunes parades de productors de Préssec d’Ordal amb varietats tardanes i productes naturals d’horta. Es poden consultar els establiments que realitzen aquesta oferta de restauració al web del Patronat de Turisme de Subirats.
MMC Comunicació InCatalonia
dilluns, 12 / setembre / 2011